try

すーびーられー らーなーすかへーらー
ちーやーめーじすびらーでらばーしゅ
(い)んからーくぅぇーんるどぅな、るーなまりーやむーびじーさだー
かーいーすしゃーまなー

とぅるぅぃどぅーぃるーるーう

うーしゃーぅいりゃー わーかーざひーやー
(ぐ)らーりーや ばうじーやいぇうしぃてーうさーうす
ぅぃーびやーじぇふぃわでないすぱーやこんしぇ、きーぽしぇてん

うぃんびりやぁけー、じすとぅりかざぶらーかいにーげーぽーでーこー
ぷらーにーかーらーぁ ぐあーぽぉーい(ず) にゃっこーらーらー むぅぃーだぁ

けー・ふぇー・じぅ(れ)ぇー・のー・ふぁー・よー・きぃぅー・きー・けー・じゅぜー、まっさー

こんもぇぼちけれぇー、あこんでーたぱふぃー
れぃやーぼーたーいーぼーてぃふるりぃー
てぃやーぼーたーいぼーてぃふるりぃー
あーあ、
てぃぇいやーぼーたいぼーてぃふりぃー
てぃやーぼーたーいぼーてぃふるりぃー